2013. november 12.

Egy magánjellegű felhívás


Ma reggel kezdett keringeni ez a szöveg a neten, és biztos voltam benne, hogy ócska hamisítvány.
Nemcsak az utoljára az ötvenes években dívó stílus, az elképesztő szóhasználat miatt nem akartam elhinni, hogy valódi a szöveg, hanem azért sem, mert mivel legalább három hete kellett megíródnia, elképzelhetetlennek tartottam, hogy ennyi idő alatt nem akadt egy sem a címzettek között, aki megosztotta volna a közvéleménnyel a felháborodását.
De amikor pár órával később Baldauf László (a képen balra)

büszkén hitelesítette a felhívást (lásd itt), kénytelen voltam tudomásul venni, hogy ezek szerint a több száz CBA-boltvezető mindegyike hallgatott erről mostanáig. Vagy azért, mert nem talált benne semmi kivetnivalót, vagy azért, mert annyira meg van félemlítve.
És talán ez a legelkeserítőbb ebben a szörnyű történetben.

Derűs update:
A bejegyzés megírása után találtam a 444-en (lelőhely a budapesti Nagymező utcai CBA-bolt külső fala):



Ez annyira szánalmasan kisstílű, hogy már kimondottan mulatságos.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Free counter and web stats